Homo-Sensueel

02-08-2018

Vandaag een filmpje op  www.ad.nl - ' Niemand is 100% hetero, onmogelijk.' Heerlijk en iets wat ik reeds jaren roep. Laten we gewoon eens stoppen met hokjes denken, in vrijheid leven en lief hebben. Je leven wordt er zoveel makkelijk er door.

Vanuit diverse instanties is in het verleden bepaalt dat wij een monogame, hetero levensstijl er op na moeten houden om 'normaal' gevonden te worden. En dan graag ook een traditionele rolverdeling, man die werkt en vrouw zorgt voor de kinderen en optimale omstandigheden waarin de man kan floreren. 

Ikzelf 'onderwijs' mijn vrienden en familie dat het toch echt anders in elkaar zit en gebruik de 'he-ho' schaal van 1-100% daarbij. Deze gesprekken zijn vaak hilarisch, vooral om het ongemak waarmee de ander soms kan reageren. 

Nu heb ik zelf nog een ander spectrum bedacht rondom bi-seksualiteit.  Iets wat ook voor mij, als ontluikende lesbo, een soort van in between was, waardoor ik toch kon voldoen aan het 'normale' model. Kansloos, maar ach je probeert wat. 

 Bi-seksualiteit is een beetje een ondergeschoven kindje, ook omdat we toch wel graag willen dat men een keuze maakt. Waarom? 

Ik zeg altijd maar - Je Bi-seksueel en je het Bi-Seksueel Relationeel. Daar waar je met beide sekses een relatie kan aangaan. De nuance zit hem in de seksuele kant van het spectrum. Je kan intiem zijn met een man of een vrouw - echter een relatie zie je toch echt met iemand van de opposite-sex; Homo-sensualiteit! Doet uw intrede!

Happy pride!

Warme groet,

Sabine


Reacties altijd zeer gewenst!



Sabine. / Mindful Musketeer / Alle rechten voorbehouden / Copyright van toepassing op alle teksten/ boeken en fotomateriaal
Mogelijk gemaakt door Webnode
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin